Skip to main content
Eteryczne Zaćmienie (EZ)

Lacrimor - Sempitus #


1. Podstawowe dane #

Kategoria Wartość
Impuls przewodni Najbardziej intensywne przeżycie, niezmienne, przeżywane przez wieczność.
Linia emocjonalna Intensywna, głęboka rezygnacja - oddanie kontroli niekończącej się koszmarnej chwili i intensywnym uczuciom.
Koncept łączący Wieczny, nigdy nie kończący się intensywny koszmar, niezmienna szczerość i prawda o niekończącej się, najkoszmarniejszej z możliwych egzystencji.
Koncepty powiązane Najstraszniejsza chwila na zawsze, wieczysta prawda, kości i pył.
Lacrimor wnosi Makabryczna Intensywność
Przekraczanie Tabu i Skandalizowanie
Wyobcowanie i Samotność
Kaprys
Sempitus wnosi Staza i Niezmienność
Przetrwanie
Stabilność
Dla Lacrimor dominującej "Kropla drąży skałę i nieunikniona makabra nadchodzi - przez niezmienność intensywność wiecznie rośnie. Nieunikalna perwersja w bursztynie."
Dla Sempitus dominującej "Intensywność nigdy się nie kończy, nie ma wybawienia - jest jak lodowiec i przygniata Cię na zawsze."

2. Krótkie omówienie #

Lacrimor-Sempitus: Skrystalizowana Chwila Intensywności. Wiecznie na scenie.

Lacrimor-Sempitus to diada skoncentrowana na znalezieniu najbardziej intensywnej chwili, najbardziej makabrycznej i prawdziwej - i zatrzymaniu jej na zawsze. Nie tylko na zatrzymaniu samej chwili, ale też samego WRAŻENIA, by uczucie nigdy się nie skończyło. Jeśli przepali to człowiekowi układ nerwowy, trudno. Jedynie teatr, prawda i intensywność mają znaczenie.

W rezultacie mamy rozedrganą rzeczywistość, niekończącą się, powtarzającą feerię ruchu i emocji, muzykę, która nigdy nie jest przerwana. Błagasz o kłamstwa, o chwilę przerwy, ale intensywność nie spada, przez co w Tobie narasta i orientujesz się że to się nigdy nie skończy i ciągle rośnie.

Lacrimor prowadzi do maksymalizacji intensywności i transgresji. Sempitus krystalizuje najbardziej intensywny moment, zmieniając efekt w niekończącą się feerię uczuć.


3. Przykładowe efekty magiczne #

3.1. Przykład: Klątwa Zaszczepionej Myśli #

3.2. Przykład: Tworzenie Arcydzieła #

3.3. Przykład: Perfekcyjna Elegancja #

3.4. Przykład: Zniekształcone Echo Przeszłości #

3.5. Przykład: Powtarzający się Teatr #

3.6. Przykład: To PRAWDZIWY Ty #

3.7. Przykład: Niekończący się Koszmar #


4. Przykładowe potwory i anomalie #

4.1. Motyl Ujawnionej Natury #

4.2. Ekstaleios #

4.3. Nawiedzony Dom, wariant #

4.4. Manekinowiec #