Skip to main content
Eteryczne Zaćmienie (EZ)

Esuriit - Lacrimor #


1. Podstawowe dane #

Kategoria Wartość
Impuls przewodni Efektownie zadawaj cierpienie ofiarom - ludzkiemu robactwu. W ten sposób pokazujesz, że należysz do tych LEPSZYCH.
Linia emocjonalna Ekstaza nienasyconą nienawiścią i fascynacja cierpieniem - wszystko ma smakować coraz ostrzej!
Koncept łączący Intensywna Obsesja. Oderwanie od 'normalnych ludzi' i należenie do ludzi lepszych. Jesteśmy czymś INNYM od pozostałych ludzi, którzy są naszymi ofiarami.
Koncepty powiązane Spirala Eskalacji, Ekstaza Destrukcji, Makabryczne Rytuały.
Esuriit wnosi Nieskończony Głód, Ambicja Bez Granic
Nienawiść
Uzależnienie, Obsesja
Lacrimor wnosi Makabryczna Intensywność
Przekraczanie Tabu i Skandalizowanie
Wyobcowanie i Samotność
Kaprys
Dla Esuriit dominującej "Liczy się nie tylko zaspokajanie Głodu - liczy się też, jak to robisz. Rytuały i styl są nie mniej ważne niż nasycenie."
Dla Lacrimor dominującej "Nie ma sensu walczyć z najmroczniejszymi pragnieniami. Bo dla kogo, dla nich? Zamiast tego powitaj ich urok i się zanurz w makabrze."

2. Krótkie omówienie #

Esuriit-Lacrimor: "Chcę więcej. ŻĄDAM więcej. NIE CHCĘ przestać. Nie mam dla kogo - oni wszyscy są przecież tylko statystami w MOIM świecie i cierpią na moje życzenie."

Esuriit-Lacrimor to diada skupiona dookoła konceptu spirali eskalacji bólu i makabry, gdzie obsesyjny Głód (Esuriit) spotyka się z perwersyjną przyjemnością przekraczania granic (Lacrimor). Cierpienie nie jest ubocznym efektem - jest formą mrocznej sztuki, gdzie każda transgresja pozwala zaspokoić choć na moment wieczny głód. Gdzie koszmarna makabra ma jednocześnie groteskowy urok. Gdzie ofiary fundamentalnie pragną zostać poświęcone i dołączają do nienaturalnego spektaklu cierpienia.

Gdy Lacrimor jest Energią dominującą, Esuriit usuwa kontrolę i ograniczenia człowieka. Obsesyjna Ambicja sprawia, że Kaprys, Makabryczna Intensywność i Mroczne Piękno stają się jedynym, co staje się dla osoby ważne. Dodajemy Uzależnienie i Obsesję do palety Lacrimor - skupiamy się na najbardziej niszczycielskich i najbardziej makabrycznych wariantach Lacrimor. Jedynie transgresja staje się czymś, co w jakikolwiek sposób zachwyca. Sztuka staje się najmroczniejszym możliwym wariantem.

Natomiast gdy Esuriit jest Energią dominującą, Lacrimor dodaje do Esuriit estetykę, dramatyzm, kaprys i artystyczną inscenizację. Głód, obsesja i cierpienie stają się sztuką, spektaklem i rytuałem. Kluczem nie jest tylko zaspokojenie głodu - kluczem staje się to, jak efektownie i makabrycznie wszystko się stanie.

W świecie rzeczywistym widzimy tę diadę w:


3. Przykładowe efekty magiczne #

3.1. Przykład: Absolutne Cierpienie #

3.2. Przykład: Chora Miłość #

3.3. Przykład: Żywy Totem Intensywnych Uczuć #

3.4. Przykład: Najłagodniejsza w Najokrutniejszą #

3.5. Przykład: Zabójca Memetyczny #

3.6. Przykład: Ekstatyczna Bateria #

3.7. Przykład: Klątwa Utraty Twarzy #

3.8. Przykład: Przymus Kanibalizmu #


4. Przykładowe potwory i anomalie #

4.1. Potwór: Pasjonariusz #

4.2. Potwór: Ludimalus #

4.3. Potwór: Wampir Lakrycki #

4.4. Anomalia: Krwawe Obrzędy #

4.5. Anomalia: Obsesyjny Symbol #