Jak stworzyć sesję w EZ? #
1. Jakie techniki wykorzystywane są przy konstrukcji sesji? #
To są artykuły i materiały pokazujące jak budować sesję, by zadziałała w EZ.
Nr | Tytuł / Link | Co jest w Dokumencie |
---|---|---|
1 | Podstawy budowania sprawnej sesji | Procedura gwarantująca udaną sesję w EZ z dużą ilością ciekawych Konfliktów, łatwymi Krzyżykami do postawienia, z jednym przykładem od początku do końca (ale dużą ilością wyjaśnień). |
2 | Theme & Message (Temat i Przesłanie) | jak wykorzystać Temat i Przesłanie? po co to? jak to się ma do Problemu Sesji? |
3 | BECAUSE OF, nie AND THEN. Jak budować na pomysłach Graczy? | YES AND w kontekście EZ - BECAUSE OF narzędziem zachowania spójności. |
2. Przykłady konstrukcji sesji #
2.1. Wariant najprostszy #
Najprostsza sensowna konstrukcja sesji, z minimalną ilością klocków:
TODO
2.2. Wariant bardziej zaawansowany #
- Chcę zobaczyć przykład projektowania sesji 'trudny jednostrzał dla nie-początkujących'
- dwie fazy, statek kosmiczny, niska cywilizacja, kompetentni ludzie kontra magia
- jakie są KLOCKI SESJI w praktyce i DLACZEGO tam są?
- wyjaśnię moje rozumowanie i jak poszczególne klocki działają
- Chcę zobaczyć przykład projektowania sesji 'konwentowej' dla randomów
- scena zero + sesja, stacja Szernief, zwykli ludzie kontra potwór magiczny
- usztywniony czas sesji, warunki konwentowe
- jak zrobić sesję konwentową nie wiedząc ile graczy przyjdzie gdzie każdy na innym poziomie?
3. Komponenty sesji #
- Komponenty Sesji
- Tu macie przydatne klocki i komponenty których używam do konstrukcji sesji