Skip to main content
Eteryczne Zaćmienie (EZ)

Neurosprzężony Advancer #

Krótki opis #

Zwiadowca i infiltrator równie dobrze radzący sobie ze światem rzeczywistym jak i z wirtualnym.

Opis #

1. Motto #

"Wszędzie da się dostać i wszystko zbadać. Wiedza to różnica między sukcesem a stratami."

2. Kim jest Neurosprzężony Advancer #

(Prototyp: Motoko Kusanagi ("Ghost in the Shell"))

Neurosprzężony Advancer jest zwiadowcą, zdolnym do poruszania się w terenie niemożliwym, który niezauważenie wejdzie wszędzie i zbuduje drogę ewakuacyjną. Jest w stanie połączyć się z różnymi urządzeniami i je 'shackować', lub wejść w rzeczywistość wirtualną i dzięki temu infiltrować jeszcze skuteczniej.

Jego siłą jest infiltracja. Nieważne, czy to w świecie rzeczywistym czy wirtualnym, jest w stanie dostać dostęp do prawie wszystkiego.

3. Kategorie i Wartości #

Kategoria Wartość
Wiedza * zna teren, mapy i wszystkie możliwe drogi przedostania się i ucieczki
* jeśli coś da się zaprogramować / zautomatyzować, on wie jak
Zasoby * wyciszony serwopancerz z silnikami skokowymi, którym niezauważenie dostaje się w niemożliwe miejsca
* narzędzia hackerskie, którymi łączy się z komputerami i maszynami
Akcje Specjalne * Jeśli Postać ma dostęp do urządzenia -> może wydobyć z niego wszystkie dostępne informacje.
* Jeśli gdzieś da się w ogóle dostać, Postać wie jak to zrobić
* Samodzielnie lub dronami przeprowadza szczegółowy zwiad w nieznanym terenie, niezauważenie
* jeśli Gracz uważa, że coś jest nie tak -> Postać zauważa każdą dziwną rzecz i odchylenie od tego co być powinno.
Akcje Społeczne * doskonale kłamie, zwodzi i oszukuje
Akcje Inne * odwracanie uwagi, dywersja, robienie chaosu
* tworzy symulacje i pokazuje w virtświatach co się może stać
* włamuje się, przełamuje zabezpieczenia, hackuje
* snajper; atakuje z zaskoczenia i odległości