Skip to main content
Eteryczne Zaćmienie (EZ)

Advancer #

Krótki opis #

[Advancer]

Zwiadowca i specjalista od eksploracji, pierwszy wchodzący w trudne i niezbadane miejsca.

Opis #

1. Tagi #

archetyp, uniwersalny

2. Przykłady i warianty #

3. Co reprezentuje #

"Szybkie ruchy, drona zwiadowcza i dobrej klasy serwopancerz - po co walczyć, jeśli jesteś w stanie osiągnąć cel dyskretnie?"

Advancer to zwiadowca, retriever (pozyskiwacz), oraz jednostka, która zawsze wchodzi pierwsza w nieznane i potencjalnie niebezpieczne miejsca. Jego rolą jest zbieranie informacji, eksploracja i szybkie działanie w trudnych i nieznanych warunkach. Advancer rzadko wdaje się w otwartą walkę - zamiast tego polega na swojej prędkości, możliwości działania tam, gdzie inni się nie dostaną oraz dywersji, aby unikać starć i dotrzeć do celu w nienaruszonym stanie.

Jest odpowiedzialny za dostarczanie informacji, ocenę zagrożeń oraz znajdowanie dróg wyjścia w sytuacjach kryzysowych. Advancerzy są nieocenieni podczas akcji ratunkowych, odkrywania niezbadanych terenów, czy też w operacjach taktycznych, gdzie liczy się szybkość i precyzja.

4. Jakie ma elementy #

4.1. Cechy i własności #

4.2. Szczególna wiedza #

4.3. Relacje #

4.4. Specjalne zasoby #

4.5. Przykładowe Akcje #

# W sytuacji... (Kategoria) ...Robi następujące rzeczy
1 Eksploracja, Odkrywanie - Szczegółowy zwiad w nieznanym terenie
- Używa dronów zwiadowczych do badania obszarów niedostępnych lub niebezpiecznych
- Analizuje mapy i dane terenowe, identyfikując zagrożenia i dziwne struktury na mapach.
- Znajduje nietypowe ścieżki i trasy, takie "dla wszystkich" i "tylko dla advancera".
- Ocenia środowisko pod kątem ewakuacji, alternatywnych dróg, zagrożeń (i miejsc na pułapkę).
- Identyfikuje najlepsze punkty wejścia, słabe punkty terenu, dobre miejsce do ukrycia itp.
2 Infiltracja, Pozyskanie - Przekrada się wykorzystując kamuflaż, umiejętności, dywersję.
- Używa maglocków do wspinaczki po trudnym terenie.
- Włamuje się pochodnią plazmową lub ładunkami wybuchowymi.
- Wykorzystuje drony do tworzenia dywersji, odwracając uwagę wrogów.
- Włamuje się w systemy informatyczne, uruchamiając je, zakłócając lub zmieniając ich zachowanie.
3 Akcja i Zagrożenie - Duża zwrotność, prędkość, maglocki oraz silniki manewrowe serwopancerza; jest NIE TAM gdzie myślisz.
- Używa karabinu laserowego do precyzyjnej eliminacji celów z dużej odległości.
- Unika konfrontacji, ale potrafi walczyć.
- Robi dywersję, aby umożliwić zespołowi ruch.
- Wyprowadza członków zespołu, znajdując szybkie drogi ewakuacji.
4 Interakcje Społeczne - Wymusza precyzyjną komunikację: kto, gdzie, kiedy, jak; od tego zależy życie.
- Łatwo demonstruje co widzi na mapach i skanach; obrazuje teren słowami
5 Niszczenie - Ładunkami wybuchowymi tworzy przejścia.
- Sabotuje wrogie instalacje.
- Pochodnią plazmową omija bariery fizyczne.
- Neutralizuje pułapki i blokady, otwierając drogę dla zespołu.
- Przeprowadza precyzyjne działania destrukcyjne, minimalizując niepożądane skutki uboczne.
6 Specjalistyczny Sprzęt - Dron zwiadowczy zbiera dane, rozpoznaje teren i tworzy dywersję.
- Wykorzystuje maglocki do poruszania się po dowolnych powierzchniach.
- Używa zaawansowanego serwopancerza dla maksymalnej mobilności i manewrowości w trudnym terenie.
- Karabin laserowy służy do cichych i precyzyjnych ataków na duże odległości.
- Pochodnia plazmowa do penetracji trudnych materiałów.
- Granaty i disruptor do wzmocnienia dywersji i chaosu przeciwnika.
7 Przetrwanie, Oszczędność - Potrafi długo wytrzymać w niekorzystnym terenie bez wsparcia, ale nie jest survivalistą
- Ukrywa się i maskuje w bardzo różnym terenie, unikając wykrycia.
- Znajdzie ścieżki, którymi inni nie są w stanie pójść.
8 Budowa i Naprawa - Montuje tymczasowe struktury, takie jak mosty linowe czy punkty obserwacyjne.
- Tworzy pułapki i alarmy polowe, zabezpieczając teren przed niespodziewanymi intruzami.